Anonymous Copenhagen havde et ønske om at vækste deres E-commerce forretning både i Danmark og resten af Europa. Anonymous Copenhagen havde allerede et forhandlernetværk i flere af de store europæiske lande men manglede en strategi for at vækste deres egen webshop. Vi hjalp dem med at udarbejde sådan en strategi samt udførelsen efterfølgende.
Et bureau som taler samme sprog
“Vi har mærket en positiv udvikling og vi er meget glade for at kunne samarbejde med så professionelle folk som virkelig forstår deres felt! Jeg har en fornemmelse af at vi “taler samme sprog” og grundlæggende at vi forstår hinandens ambitioner og processer.”
Alexander Ziegler, Direktør & Ejer - Anonymous Copenhagen
Anonymous Copenhagen skotøj er af højeste kvalitet, og det skulle skinne igennem. Vi var i fællesskab enige om at budskabet om kvalitet og bæredygtige produktion skulle ud på samtlige markeder.
Siden starten af samarbejdet har vores fokus været at øge salget, udbrede brand kendskaben i udlandet og tiltrække nye kunder på tværs af markederne.
Ved hjælp af en vores buyer persona analyse, fandt vi frem til den ideelle kunde for Anonymous Copenhagen og på den måde sikrede vi os at den trafik vi skabte var relevant og konverterbar.
Vi formåede at opjustere kraftigt i det spend, der blev brugt ved b.la. at have mere fokus på Top funnel og sænke frekvensen på Anonymous Copenhagens retargeting kampagner.